İnternet reklamı, her ölçekteki işletmenin erişimlerini genişletmek, yeni müşteriler bulmak ve gelir akışlarını çeşitlendirmek için en etkili yollardan biridir. Çevrimiçi reklamcılığı düşündüğünüz zaman, ücretli arama reklamcılığı düşünüyor olduğunuzdan şüphe yoktur. Ücretli arama - tıklama başına ödeme reklamcılığı veya PPC olarak da bilinir - en yaygın ve en etkili çevrimiçi reklam türlerinden biridir. Ücretli arama, belirli arama sorgularını Google'a veya Bing'e girdiklerinde metin tabanlı reklamların kullanıcılara gösterilmesine neden olabilecek alakalı şartlar ve cümleler üzerinde teklif vermenizi sağlar. Bu terimler ve cümleler anahtar kelime olarak bilinir ve PPC reklamının temelini oluştururlar. Reklam verenler, bir reklam açık artırmasının bir parçası olarak anahtar kelimeler üzerinde teklif verir . Bu, tüm reklamverenlerin, reklamlarının, en büyük reklam bütçesine sahip olanlar yerine kullanıcılara gösterilmeleri için adil bir şansı olmasını sağlar. Reklamcılık, müşterilere ürün, marka, hizmet ve şirket hakkında iletişim kurmayı amaçlayan pazarlamanın dalıdır. İnternet, küresel bir iletişim ortamı olarak, reklamverenlere reklamcı kitlelere ulaşmanın benzersiz ve genellikle maliyet etkili yollarını sunar. Bununla birlikte, tüm medyada olduğu gibi, İnternetteki reklamların da benzersiz avantajları ve dezavantajları vardır.